Moje najlepsze dziecięce zakupy z Aliexpress cz.2

Pierwszy post, w którym dzielę się swoimi sprawdzonymi "zdobyczami" z Aliexpress ciągle  cieszy się dużą popularnością. Często też odsyłam do niego kolejne osoby, które pytają - skąd pacynki? - gdzie można dostać taką fajną kolorowankę wodną? i co to za nawlekanki...?

 
Obraz justynafaliszek z Pixabay

 

Od jego napisania minęło jednak sporo czasu. A jak wiedzą moi obserwatorzy z Instagrama - moje zainteresowanie Aliexpress wcale nie osłabło - wręcz przeciwnie 😉

Dlatego dziś przedstawiam Wam kolejną - na pewno nie ostatnią listę moich sprawdzonych zakupów. 

 

Zapraszam! 






1. Mata wodna 


zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji

Numer jeden to mój najświeższy zakup - dla czteromiesięcznej córeczki. Jej głównym zadaniem jest uatrakcyjnianie dziecku czasu spędzanego w pozycji na brzuszku i zachęcanie do dotykania pływających przedmiotów  (a tym samym ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej). Matę podpatrzyłam u Dominiki - również logopedy, blogerki (Logosłowo) a prywatnie mamy (synka w wieku mojej córki😊) i bardzo chciałam ją przetestować...
 
Od razu powiem Wam, że po rozpakowaniu mata  śmierdziała niemiłosiernie gumą i w pierwszym momencie  pożałowałam zakupu 😐 Wystarczyła jednak woda z mydłem i środek do dezynfekcji (dla pewności), by po nadmuchaniu, po zapachu nie było śladu. Matę nadmuchujemy i napełniamy wodą. Nie do granic! - musimy pamiętać, by dziecku leżało się na niej wygodnie (płasko) i by można było uciskać okolice z rybkami. Trzeba też  być przy dziecku przez cały czas jej używania. Pewnie to wiecie, ale muszę napisać - położenie zmęczonej główki na miękkiej gumie może stanowić dla dziecka śmiertelne zagrożenie!!!




Użytkowana z głową - u nas sprawdza się świetnie i budzi żywe zainteresowanie nie tylko mojej młodszej pociechy 😉


2. Trąbka do robienia baniek mydlanych 

zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji


Setki baniek za jednym dmuchnięciem? Tak, to możliwe 😊 Wystarczy zamoczyć wcześniej naszą trąbkę w dołączonym pojemniczku z płynem (ten już kupujemy sami) i jednostajnie dmuchać... Dużo radości i ... logopedycznego pożytku 😉





3. Skrzynka manipulacyjna 

zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji

To już mój dość dawny, wciąż największy dziecięcy zakup z Aliexpress, który długo rozważałam. Przegapiłam przy Franku dobry moment na tablicę manipulacyjną,  nie znalazłam też żadnej ciekawej sensorycznej książeczki, więc po kilkunastu dniach rozważania "za" i "przeciw", czytania opinii i przeglądania zdjęć w końcu stwierdziłam: biorę 🙈


Skrzyneczka  ma 10 kolorowych drzwi prowadzących do 3 przegródek, a każde zamykane są na inny sposób... Wykonanie jest solidne, zawiasy i zamki pracują bez zarzutu, nie znalazłam ostrych krawędzi i niedoróbek. To, co Was pewnie najbardziej ciekawi to cena... Ja zapłaciłam 38$, więc pewnie rozumiecie teraz moje rozterki 😉😋


Niemniej, patrząc na moje bawiące się nią od kilku miesięcy dziecko, nie żałuję wydatku.Chowamy w niej różne przedmioty, zapamiętujemy i zgadujemy gdzie co jest. Służy tez Frankowi do zabaw z użyciem plastikowych zwierzątek i małych samochodzików. Był też okres, że mój mały spryciarz gromadził w niej znalezione drobniaki 😉 Można wiec przyjąć, ze na chwilę była prawdziwą skrzynią ze skarbami 😀



Niestety link, z którego korzystałam nie jest już aktywny. Podaję Wam zatem inny - przykładowy, a Wy zwróćcie uwagę na wyświetlające się na dole podobne propozycje i szukajcie tych, które Waszym zdaniem maja najlepszą cenę i dobre, wiarygodne opinie. Powodzenia!




4. Drewniana układanka z ptaszkami

zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji



To drewniana, solidnie wykonana układanka, w której należy umieścić ptaszki- ale, by zrobić to prawidłowo i schować wszystkie - trzeba wybrać i włożyć je w kolejności od najmniejszego do największego 🤓 Nie jest to łatwe, wymaga skupienia, porównywania, czasem nauki na błędach czyli jest tym co... Lubię najbardziej i szczerze polecam😉 




Przy okazji zerknijcie, jakie świetne drewniane zabawki można nabyć u tego sprzedawcy!




5. Duża płyta do Lego Duplo 


zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji


Wreszcie wyobraźnia Franka może realizować się na solidnej, dużej powierzchni 😉 Uwielbiamy klocki Lego, a Franek konstruuje coraz to bardziej wymyślne budowle i układy, których nie mieściły już nawet największe płytki z zestawów Duplo. Dlatego, gdy zobaczyłam tę - od razu zdecydowałam się na zakup. Płytka jest duża, wytrzymała i idealnie komponuje się z klockami Lego. Zdecydowanie polecam jej zakup wszystkim fanom tych cudownych klocków!






6. Mozaiki z kryształkami


zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji



Ilekroć robiłam kartki (scrapbooking) Franek siadał obok mnie z chęcią utworzenia swojego dzieła. Najchętniej bawił się kryształkami, które odklejał i naklejał - najpierw grzecznie na otrzymanej kartce, a potem... w różnych miejscach w domu, co odkryłam dopiero po czasie 😉
Z pomocą przyszły nam te mozaiki, które należy wykleić dołączonymi do zestawu cekinami. 
Zabawka znakomicie ćwiczy zręczność i cierpliwość. Starszym dzieciom można pokazać zakodowane cyframi miejsca, w których trzeba umieścić konkretny kolor. 



Dla mojego dwulatka zabawa jest rozłożona na raty, najczęściej trwa tyle, co wyklejenie jednego paska. Zdążę jednak w tym czasie powiesić pranie, obrać ziemniaki lub ... ułożyć równolegle z nim swój paseczek - bo szczerze przyznaję - mnie to wyklejanie cieszy nie mniej 😁




7. Sztućce dla dzieci z motywem Psiego Patrolu

zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji

Przyznaję szczerze, ze zamawiając ten produkt nie miałam większego pojęcia kim są pieski z uchwytu, bo do drugiego roku życia Franka bajki w telewizji były nam obce 🙈  Kupiłam je więc jako zwykłe sztućce i długo nie zdawaliśmy sobie sprawy z tego, kto uprzyjemnia nam porę obiadu... 

Franek od razu bardzo je polubił i na pewno były dobrym motywatorem w kierunku jego usamodzielniania się, tym bardziej, że dzięki metalowym elementom sam poczuł, że wszedł już na "wyższy poziom" dorosłości 😉.  Wielkość sztućców jest dla niego w sam raz (2 lata) - szczególnie łyżka, bo wszystkie, które mieliśmy wcześniej były za małe lub za duże. Z tej je najchętniej - a odkąd wiemy już kim jest CHASE  - nie ma lepszej😋
Jakość produktu też jest bardzo dobra - myję je w zmywarce i nic się z rysunkiem nie dzieje. 


8. Uchwyt do trzymania się wózka "dla starszaka"

 
zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji


 Zazwyczaj podczas spacerów z Frankiem  muszę pchać coraz to cięższy wózek z jego siostrą... 
 Czasem korzystam z dostawki na kółkach, jednak  wolę, gdy idzie sam, obok mnie... Wtedy z pomocą przychodzi mi ta sówka, którą Franek bardzo polubił. Zdaje egzamin na szerokich chodnikach, alejkach a także w sklepach - szczególnie przy kasie, gdy moje ręce są zajęte. Hasło - trzymaj sowę, zapisało się już w naszym rodzinnym słowniku 😉












9. Skarpetki dla dziewczynki 


zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji


No po prostu muszę Wam je pokazać !!!  😍 Ilekroć założę je Ali, wszyscy zwracają na nie uwagę i mówią - "ooooojej, jakie ma słodziutkie butki !" Bo naprawdę, w rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciu. Zamówiłam na próbę jeden komplet (3 szt), a po otrzymaniu szybko wzięłam jeszcze inne kolory! Choć jakość nie powala (ozdoby są przyklejone klejem na gorąco) - dla dziewczynek, do 4 mies (które jeszcze nie bawią się stopami) mogą być atrakcyjnym dodatkiem, szczególnie do zdjęć i "na wejście" wielkich wyjść 😉😉😉👧



10. Bluza z uszami


zdj. z podlinkowanej w opisie aukcji


A teraz coś dla chłopca 😉 Nie wiem, czy znajdę w Polsce podobną, a już na pewno nie za taką cenę...  Jest gruba, ciepła i baaaardzo przyjemna w dotyku. To, co dla jednych jest minusem - dla nas jest zaletą ... Mowa o dość wąskim kapturze, który "mocno" siedzi na głowie.Franek bardzo polubił fakt, ze nie spada jak w przypadku innych i non stop ma go na głowie (demonstrując przy okazji uszka 😀) Na jesień będzie idealna!









Na dziś to tyle, ale już zapowiadam część 3 - kolejne paczuszki są już drodze, a mój koszyk i listę "ulubionych" zapełniają kolejne produkty. Mam nadzieję, że będą to udane zakupy i będzie co pokazywać... Jesteście ciekawi? Będziecie tu znowu?

Szczerze ciekawi mnie też  co myślicie o tej formie kupowania i ... czy coś spodobało Wam się z tej listy???






Komentarze

  1. Lubię twoje posty z Ali zawsze coś wypatrzę ciekawego �� czekam na kolejne! Pozdrawiam �� jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Przeczytałam z przyjemnością i rowniez jestem fanką takich drobnych ale za to bardzo cieszących zakupów ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, próbuje znaleźć na Ali sówkę, ten uchwyt do wózka. Niestety bezskutecznie. Mogłabyś mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi działa ten link - https://pl.aliexpress.com/item/32847784911.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fnc3AZN

      Usuń
  4. Bardzo fajne rzeczy :) Może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często kupuję ubrania dla dzieci przez internet. To bardzo wygodne, a jeśli ubranka nie pasują to można je zwrócić. W dzisiejszych czasach bezpieczniej jest kupować ubrania przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  6. 58 years old Structural Engineer Eleen Pullin, hailing from Dauphin enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Fashion. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Savana 3500. moj ostatni wpis na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty